عکس های جذاب روناک یونسی و همسرس محسن میری
.
درباره ما
آخرین مطالب
آمار وب سایت

بیوگرافی بازیگران : عکس های جذاب روناک یونسی و همسرس محسن میری

بیوگرافی روناک یونسی

روناک یونسی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در نهم دی ماه سال 1359 در تهران متولد شد رشته دبیرستان روناک یونسی گرافیک بوده و در دانشگاه طراحی صنعتی خونده و مدرکشو از دانشكده هنر و معماري گرفته است روناک یونسی مثل همه دخترهاي ايراني، عاشق خانواده‌اش است و عاشقانه به پدر و مادرش عشق مي‌ورزد،

خانم روناک یونسی مي‌گويد: «موفقيت‌هايم را مديون راهنمايي‌هاي درست پدرم هستم.» مادر روناك، فرهنگي است و مدير دبيرستان دخترانه مي‌باشد، خانواده يونسي چهار فرزند دختر دارند، كه روناك فرزند اول اين خانواده است، او سه خواهر كوچكتر از خودش دارد كه همگي آنان تحصيلات دانشگاهي دارند.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

دوران كودكي روناک یونسی

روناک یونسی خاطرات زيادي از دوران كودكي خود ندارد، به جز اينكه بسيار شيطون بوده و خرابكاري زياد مي‌كرده، اما از آنجا كه مادرش شاغل بود، مراقبت از خواهرانش را هميشه برعهده داشته به همين دليل از كودكي شخصيت استقلال‌طلبي در او به خوبي نمايان بوده ضمن اينكه خانه‌داري و آشپزي را از همان روزهاي نوجواني به خوبي فراگرفته است.

او با اينكه شيطون و پر شر و شور بوده اما بچه درسخواني هم بود. معمولا بابت يك موضوع، جلوي دفتر دبيرستان مي‌ايستاد، اما چون شاگرد زرنگ بوده، از خطايش چشم‌پوشي مي‌كردند. مي‌گويد: به خاطر تقلبي كه در امتحان به دوستم رسانده بودم، سه روز اخراج شدم و نمره‌ام صفر شد.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

دوران دانشگاهی روناک یونسی :

روناک یونسی به محض اينكه ديپلمش را گرفت، وارد دانشگاه نشد، بلكه وقفه‌اي در آن به وجود آمد، چرا كه در مدرسه به تدريس نقاشي و خطاطي مي‌پرداخت تا اينكه سرانجام تصميم گرفت دانشجو شود و در رشته مهندسي طراحي صنعتي پذيرفته شد. هنر را كماكان دنبال مي‌كرد، فيلم مي‌ديد، تلويزيون تماشا مي‌كرد و... تا اينكه يك روز يكي از دوستانش كه از علاقه او به هنر آگاه بود، به او پيشنهاد كرد كه براي بازي در يك فيلم سينمايي تست بدهد و ابتدا عكسش را به گروه سازنده نشان بدهد، اما او نسبت به اين كار بي‌ميل بود و نااميد... «تصور نمي‌كردم، اتفاقي بيفتد، اما برخلاف انتظار، فرداي همان روز تماس گرفتند و از من دعوت كردند كه به دفتر فيلمسازي بروم، آنجا بود كه براي اولين بار قاسم جعفري را ديدم.»

عکس های روناک یونسی

روناک یونسی به آنجا رفت و به دورخواني مشغول شد در پايان دورخواني گروهي، همان روز انتخاب شد، برايش باوركردني نبود، مراحل پيش توليد به سرعت سپري شد و او حالا مي‌دانست كه بايد در فيلم «گرگ و ميش» به كارگرداني قاسم جعفري بازي كند. اين اولين تجربه هنري او بود. تجربه‌اي كه خيلي غيرمنتظره پيش آمد... بازي در يك فيلم سينمايي ساخته يك كارگردان مطرح آن هم در نقش اصلي. نكته مهم در مورد اين بازيگر بااستعداد اين است كه تحصيلات و آموزش بازيگري ندارد، اما بازيگري را به صورت تجربي آموخته و حتي به كلاس‌هاي بازيگري هم نرفته است، اما سعي كرده در كار هميشه با چشماني باز و گوش‌هايي شنوا، عمل كند و از تجارب پيشكسوت‌ها بهره بگيرد. همين امر باعث شد تا در سريال رستگاران، براي حضور در نقش خجسته، انتخاب اول باشد.

عکس های روناک یونسی

اولين سريال تلويزيوني روناک یونسی

خانم روناك يونسي پس از حضور در فيلم سينمايي گرگ و ميش در چند فيلم تلويزيوني هم بازي كرد، تا اينكه رسيد به سريال «گل‌هاي گرمسيري» كه در نقش مرضيه ايفاي نقش كرد، در آن سريال هم او مقابل آتيلا پسياني بازي كرد، پسياني در آن مجموعه در نقش پدر شوهرش را بازي كرد، بازي خوب او باعث شد تا نگاه‌ها به سمت او معطوف شود تا جايي كه «يونسي» هم‌اكنون، بازيگري را مهم‌ترين دغدغه‌اش مي‌داند. او تشنه تجربه كردن نقش‌هاي متفاوت است و دوست دارد با كارگردان‌هاي مختلف همكاري كند و به دانسته‌هاي خود بيفزايد.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

دل‌ مشغولي‌ هاي خانم روناک یونسی

«روناك يونسي» مثل هر بانوي ايراني به كار در خانه علاقه دارد، آشپزي خوبي دارد و از دوران نوجواني آن را جدي مي‌گرفته است، فيلم ديدن و مطالعه و شعر خواندن را خيلي دوست دارد، مي‌گويد؛ خواندن اشعار حافظ به من آرامش مي‌دهد.از نوجواني به ورزش علاقه داشته و شنا و بسكتبال را تقريبا به شكل حرفه‌اي ادامه داده... اصولا به ورزش‌هايي كه پاي توپ، وسط است را به ورزش‌هاي ديگر ترجيح مي‌دهد و از آن به عنوان بهترين تفريح ياد مي‌كند. به موسيقي سنتي علاقه دارد و ساز موردعلاقه‌اش سنتور است، به صداي شهرام ناظري علاقه دارد .

از داستان ازدواج تان با محسن میری برای مان بگویید

روناک یونسی : ما در سریال سقوط آزاد با یکدیگر همکاری داشتیم که همانجا با هم آشنا شدیم. این آشنایی تبدیل به آشنایی خانوادگی و در نهایت ازدواج ما شد. حدود دو سال پیش هم زندگی مشترک مان را آغاز کردیم.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

عکس همسر روناک یونسی

آنقدر از زندگی مشترک راضی هستید که به دوستان تان پیشنهاد کنید ازدواج کنند؟

خدا را شکر من از زندگی ام راضی ام، اما ازدواج، مقوله ای نیست که توصیه شود، بلکه باید برای افراد پیش بیاید. پیشنهاد من این است که اگر کسی در زندگی شما هست که از نظر فکر، اعتقاد و دیدگاه به شما نزدیک است، خیلی زیباتر است که با هم ازدواج کنید. در ازدواج آرامشی است که در هیچ رابطه ای وجود ندارد.

روناک یونسی بعد از گذشت دو سال از آغاز زندگی مشترک احساس خوشبختی می کند؟

بله، همسر مهربان و خوبی دارم که کاملاً مرا درک می کند و یک پسر کوچولوی ناز دارم که به اندازه دنیا دوستش دارم. این یعنی تمام خوشبختی.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

همسر روناک یونسی

بازیگران خانم می ترسند، مادر شدن به فعالیت شان در سینما و تلویزیون لطمه بزند. شما از این موضوع نترسیدید؟

کار در زندگی انسان نقش مهمی دارد و جزو اولویت هاست، اما به نظر من، زندگی شخصی برای هر انسانی در اولویت است. برای هر خانمی، در یک سن مشخص، مادر شدن خیلی مهم است و در روحیه اش اثر مثبت می گذارد. من تصمیم خودم را گرفته بودم و دوست داشتم مادر شوم، خدا هم این لطف را در حق من انجام داد و مهرسام را به من بخشید. شاید مادر شدن یک مقدار مشغله های انسان را زیاد می کند، اما این مشغله ها آنقدر شیرین و دوست داشتنی است که ناراحت کننده نیست.

«مهرسام» برای من، محدودیتی ایجاد نکرده که به کارم لطمه بزند، اما حس مادر بودن آنقدر شیرین است، که اگر محدودیتی برایم ایجاد می شد، باز هم، مهم نبود. باید به این موضوع اشاره کنم که مهرسام برای من از هر کاری مهم تر است و اگر قرار باشد بین کارم و پسرم یکی را انتخاب کنم، قطعا «مهرسام» را ترجیح خواهم داد.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

مهرسام یعنی چی؟

این اسم به معنای «پسر خورشید» است. مهرسام مهرماه به دنیا آمد و از آنجایی که دوست داشتم یک اسم ایرانی برای پسرم انتخاب کنم، این اسم را انتخاب کردیم. از طرف دیگر این اسم با فامیلی اش یعنی «میری» هم تناسب دارد.

از همسرتان برای مان بگویید. فکر می کنم آقای میری یکی از افراد باسابقه در زمینه مدلینگ هستند، اینطور نیست؟

محسن یکی از قدیمی ترین کسانی است که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد. دعوتنامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده، اما همیشه دوست داشته در کشور خودش کار کند. متاسفانه چون بحث مدلینگ در ایران جامع و تعریف شده نیست، با مشکلاتی هم روبه رو بود، که خوشبختانه، اسفند سال گذشته، ایشان به همراه چندتن از همکاران شان در تالار وحدت به صورت رسمی برنامه اجرا کردند. البته ایشان به جز موضوع مدلینگ، مربی تغذیه و بدنسازی نیز هست و دستی هم در کار بازیگری دارد. معاش مان هم از یک طریق دیگر است و ایشان مشغول کار آزاد هم هستند.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

عکس های روناک یونسی و خانوادش

و مهرسام قرار است مدل شود یا بازیگر؟مهرسام یک مدل خیلی خوب می شود که بازیگر هم هست (خنده).ازدواج شما و آقای میری، روزی به پررنگ تر شدن وجه بازیگری ایشان خواهد انجامید؟

قرار نیست ما چنین کاری برای یکدیگر انجام دهیم. برای من اولویت بازیگری است و برای محسن مدلینگ! خوشحال می شویم که دوباره با هم همکاری داشته باشیم اما فکر نمی کنم اتفاقی که می گویید بیفتد. محسن از نظر فیزیکی و ظاهری، جذابیت لازم را دارد و توانایی خوبی هم در زمینه بازیگری دارد و به صورت مستقل به خودش پیشنهاد بازیگری می شود و نیازی نیست من او را معرفی کنم.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

روناک یونسی با انتشار این عکس نوشت :

چیزی که سرنوشت انسان را می سازد “استعدادهایش” نیست “انتخابهایش” است

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

عکس روناک یونسی در شب تولدش, عکس کیک تولد روناک یونسی

روناک یونسی :

در شب تولدم شكرگزارم خداوند را براى داشتن خانواده و دوستانم چه دور چه نزديك... خدايا تو را سپاس بخاطر سلامتى و هر انچه ب ما دادى

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

روناک یونسی : نسیم بهار که می وزد بوی روزها و قرارهای عاشقانه مشامم را می نوازد... تو را در آن دوردست ها بر بلندای ایوان آن خانه ی قدیمی می بینم... باز هم موهایت را در مسیر باد رها کرده ای

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

فیلم های سینمایی روناک یونسی

۱۳۹۳ – فیلم سینمایی دختران دم بخت – کارگردان محسن منشی زاده

۱۳۹۲ – فیلم سینمایی امید ها و نجواها – کارگردان سعید لطفی

۱۳۹۱ – فیلم سینمایی یک اشتباه ساده – کارگردان ابراهیم شیبانی

۱۳۹۱ – فیلم سینمایی روز روشن – کارگردان حسین شهابی

۱۳۹۱ – فیلم سینمایی عقاب صحرا – کارگردان کاظم راست گفتار

۱۳۹۰ – فیلم سینمایی شکار – کارگردان سعیدسالار زهی

۱۳۹۰ – فیلم سینمایی برج مراقبت – کارگردان کاظم معصومی

۱۳۸۹ – فیلم سینمایی کوچه ملی – کارگردان مهرشاد کارخانی

۱۳۸۹ – فیلم سینمایی تباهی – کارگردان حجت قاسم زاده

۱۳۸۹ – فیلم سینمایی ماهی کویر – کارگردان محمد قربان کریمی

۱۳۸۸ – فیلم سینمایی مهر بی پایان – کارگردان محسن منشی زاده

۱۳۸۸ – فیلم سینمایی دژ شوق – کارگردان سید مجید پرهیز

۱۳۸۷ – فیلم سینمایی به هدف شلیک کن – کارگردان محمد کتیرایی

۱۳۸۶ – فیلم سینمایی منفی هجده – کارگردان اصغر نصیری

۱۳۸۶ – فیلم سینمایی زینب – کارگردان علیرضا توانا

۱۳۸۵ – فیلم سینمایی ارتفاع ۶/۴۵ – کارگردان سیامک شایقی

۱۳۸۵ – فیلم سینمایی فیلم گرگ و میش – کارگردان قاسم جعفری

تله فیلم بومرنگ – کارگردان اسماعیل فلاح پور

فیلم سینمایی پری دریایی – کارگردان محمد قربان کریمی

فیلم سینمایی چشمان زیبای طبقه آخر – کارگردان کیانوش اسلامی

فیلم سینمایی واقعیت مجازی – کارگردان رضا بهشنی

فیلم سینمایی چهار باندی در کرج – کارگردان محمدجعفر باقری نیا

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

سریال های تلویزیونی و نمایش خانگی روناک یونسی

۱۳۹۳ – سریال تلویزیونی برابر اصل – کارگردان سیدجلال الدین دری

۱۳۹۳ – سریال تلویزیونی آخرین سلطان – کارگردان حسین سهیلی زاده

۱۳۹۳ – سریال تلویزیونی نیلی تر از مهتاب – کارگردان محسن یوسفی

۱۳۹۰ – سریال تلویزیونی سقوط آزاد – کارگردان علیرضا امینی

۱۳۹۰ – سریال تلویزیونی موج و صخره – کارگردان مجید صالحی

۱۳۹۰ – سریال تلویزیونی تا رهایی – کارگردان حسین تبریزی

۱۳۹۰ – سریال تلویزیونی خانه بی پرنده – کارگردان کاظم معصومی

۱۳۸۸ – سریال تلویزیونی رستگاران – کارگردان سیروس مقدم

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

عکس های جدید روناک یونسی, بیوگرافی کامل روناک یونسی

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

عکس های جذاب اینستاگرام روناک یونسی

عکس های روناک یونسی

روناک یونسی :

فقط خدامیداندکه دلم میخواهد... پرت شوم به دنیایی که فقط من باشم ومن... کنارغریبه هایی که برایم باشندبهترازاشنا..

#روناک_یونسی

عکس های روناک یونسی

عکس های روناک یونسی

عکس های روناک یونسی

عکس های جذاب ایستاگرام روناک یونسی و همسرش محسن میری

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

روناک یونسی :

كم نيستند شادي‌ها حتي اگر بزرگ نباشند آنقدر دست نيافتني نيستند که تو عمريست کز کرده‌اي گوشه جهان و بر آسمان چوب خط مي‌كشي به انتظار حبس ابد هم حتي ، پايان دارد پاياني بزرگ و طولاني چه آسان تماشاگر سبقت ثانيه‌هاييم و به عبورشان مي‌خنديم چه آسان لحظه‌ها را به کام هم تلخ مي‌کنيم و چه ارزان مي‌فروشيم لذت با هم بودن را چه زود دير مي‌شود و نمي‌دانيم که ؛ فردا مي‌آيد شايد ما نباشيم سيد علي صالحي

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

روناک یونسی

 





:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی